07/11/2017

L’Ajuntament signa un conveni amb la Fundació Esperanzah

Per promoure l’economia social i solidària, la gestió ciutadana, la innovació per al desenvolupament local, social i econòmic, i l’enfortiment i suport al teixit associatiu

Marcelo Montori, president del patronat de la Fundació Esperanzah, i Sergi Alegre, tinent d’alcalde de Promoció de la Ciutat, durant la signatura del conveni.

L’Ajuntament del Prat de Llobregat i la Fundació Cívica Esperanzah han signat avui un conveni de col·laboració per promoure conjuntament l’economia social i solidària,la gestió ciutadana, la innovació per al desenvolupament local, social i econòmic, i l’enfortiment i suport al teixit associatiut del Prat. Mitjançant aquest acord, l’Ajuntament destinarà enguany 125.000 € a les activitats de la Fundació Esperanzah, renovant així el conveni de l’any passat, que va ser de 100.000 €.

El conveni respon a la voluntat de l’Ajuntament del Prat d’impulsar els projectes d’economia social i cooperativa, especialment al barri de Sant Cosme, mitjançant ajuts directes a les entitats i associacions locals que treballen en aquest àmbit. El Programa d’Actuació Municipal (PAM) prioritza l’establiment de convenis i altres formes de col·laboració amb les entitats del tercer sector que treballen per la cohesió social al Prat.

Més informació a la web original