23/06/2017

Club Esport Jove

Què és?

El Club Esport Jove ofereix als joves del Prat accés a diferents espais i activitats de caràcter esportiu durant l’any a un preu assequible.

Què ofereix?

• Accés als diferents espais del CEM Estruch (joves de 12 a 15 anys) i CEM Sagnier (joves de 16 a 18 anys), (consultar horaris de cada espai esportiu).
  • Activitats i tallers exclusius per a membres del Club.
  • Activitats puntuals fora del Centre (dissabtes, un cop al mes).

A qui s’adreça?

A joves de 12 a 18 anys que viuen o estudien al Prat de Llobregat.

Com s’hi pot accedir?

Per inscriure’s al Club Jove heu de tramitar la inscripció en línia o a les oficines de la Secció d’Esports, i abonar els 20 € de quota per temporada.* O través de la web online

*Els menors de 18 anys heu de portar el full d’autorització paterna el primer dia que aneu a la instal·lació.

Un cop tramitada la inscripció, tindreu un carnet (personal i intransferible) d’accés al CEM que heu de presentar sempre que hi aneu.

L’accés als CEM’s per participar en les activitats és de dilluns a divendres, de 15 a 18 h. Les activitats mensuals i els tallers trimestralses faran en l’horari i el lloc més convenients.

Cost del servei

20 € per temporada.

15 € per taller i trimestre.