04/05/2017

El barri de Sant Cosme comença a celebrar els 50 anys d’història

S’inicien ara uns mesos de celebracions per commemorar els 50 anys d’història d’aquest barri del Prat, amb actes oberts a totes les persones de la ciutat, grans i petites

El diumenge 28 de maig al matí se celebrarà el primer d’un seguit d’actes per commemorar el 50è aniversari de Sant Cosme.
L’Ajuntament i les entitats del barri fan una crida a tota la població del Prat a sumar-se a la celebració. Hi trobarem un barri engalanat amb flors de tota mena, on podrem participar en una gimcana popular amb els amics o la família i on podrem gaudir d’un vermut de primavera a la plaça del Barri.

Porteu la vostra flor

Veïns i veïnes, grups d’amics i amigues, escoles, entitats, comerços, tothom que ho vulgui pot col·laborar a l’engalanada
fent cadascú una flor manual, que podreu col·locar a les garlandes i instal·lacions que es penjaran pels carrers i als balcons de les cases de Sant Cosme.
Podeu participar als tallers oberts que es faran els dilluns
de maig de 16.30 a 18.30 h, a la pl. de la Remodelació
i els dimecres de maig de 16.30 a 18.30 h, a l’equipament cívic Delta.

El punt de recollida de flors, abans del dia 28 de maig, serà a l’oficina municipal d’informació de Sant Cosme, a la pl. de la Remodelació / passeig de Ramon Codina, 30, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h i de 16 a 18.30 h. Si voleu portar la vostra flor el mateix dia 28 de maig guarnirem llavors la plaça del Barri.

Sant Cosme us espera.

Serà un gran dia!

tutorial per fer flors amb bosses de plàstic

#SantCosme50 #santcosme #somSantCosme #elprat