24/04/2017

Les Dones Sàvies guardonades amb un dels Premis Ciutat del Prat 2017

• Les Dones Sàvies de Sant Cosme, per la seva aportació altruista a la comunitat i la seva contribució a la defensa dels valors cívics, de convivència i integració.

Aquest grup de dones grans, d’entre 60 i 85 anys, neix l’any 2008 com a un projecte de l’Ajuntament del Prat amb la intenció d’unificar un grup de dones que ja destacaven per la seva participació en la majoria d’actes del barri de Sant Cosme. El seu objectiu és reflexionar i fer aportacions a les iniciatives que, des de l’Ajuntament o des de les entitats, sorgeixen per millorar la convivència i la imatge d’aquest barri de la ciutat. Participen en un ampli ventalls d’activitats, des del Festival Esperanzah al Pessebre Vivent, passant pel Carnaval, la recollida d’aliments per al Punt Solidari o el voluntariat de la llengua. Són un referent en el treball comunitari i un exemple de bona ciutadania, civisme, convivència i integració.

Veure tota la noticia a la web original

flickr