12/12/2016

Èxit de participació a la 16ena edició del Pessebre Vivent

El passat cap de setmana, 10 i 11 de desembre es va celebrar al Parc Nou la 16ª Edició del Pessebre Vivent del Prat. Aquesta activitat, organitzada per l’entitat Amics de Sant Cosme amb el suport d’entitats del Prat i de l’Ajuntament, ha comptat amb la participació de més de 250 voluntaris i voluntàries. Personal de l’organització estima que han visitat l’activitat prop de 16.000 persones, la majoria famílies de la ciutat i de municipis de la comarca. Com a novetat, aquest any s’han passat unes enquestes als visitants per saber quins aspectes es poden millorar i quins funcionen i s’han de repetir, la gent destacava la tradició d’aquesta activitat i la bona disposició i atenció de l’organització.

vídeo ElPratTV