20/01/2015

Aigües del Prat ja atén al públic a les noves oficines de la pl. de l’Aigua

La nova seu de l’empresa municipal ha obert el dilluns 19 de gener

L’empresa municipal Aigües del Prat ja no té les oficines centrals i d’atenció al públic a la pl. de la Vila. Avui dilluns 19 de gener ha obert la nova seu corporativa, situada a la pl. de l’Aigua, al barri de Sant Cosme, al costat de la prefectura de la Policia Local.

La nova seu acull, a més de les oficines i serveis de atenció al públic, els magatzems, els tallers i el laboratori. Es tracta d’un edifici molt eficient des del punt de vista del consum d’energia; de fet, ha guanyat un premi Green Building.

Bona comunicació
La nova seu d’Aigües del Prat estarà molt ben comunicada: just davant hi ha una parada dels autobusos PR2, PR3, 65, 165 i L10; molt a prop, a l’av. Onze de Setembre, hi ha una del PR1, i el 2016 entrarà en servei la parada de metro del c. Riu Llobregat.

Nova plaça de l’Aigua

L’espai situat davant de l’edifici s’ha urbanitzat i batejat com la “plaça de l’Aigua “. D’aquesta manera es completa i s’atorga coherència urbanística a una pastilla de terreny que també acull el CAP Doctor Pujol i Capsada, els Mossos d’Esquadra, els Bombers i la Policia Local. El proper dissabte 24 de gener se celebrarà la inauguració de la plaça de l’Aigua i una jornada de portes obertes al nou edifici d’Aigües del Prat.

vídeo inauguració 24 de febrer de 2015