27/12/2011

Reciclem els arbres de Nadal (recollida fins el 22 de gener)

Del 7 al 22 de gener, l’Ajuntament habilitarà 8 punts de recollida d’arbres de Nadal distribuïts per tota la ciutat.
Al barri de Sant Cosme es trobarà ubicat a la plaça Amistat, davant dels jutjats.
Abans de deixar-los, cal treure’n tots els guarniments. també es podràn portar a la deixalleria municipal, on es recullen vegetals durant tot l’any, al ser residus orgànics, també es poden dipositar al contenidor marró de la fracció orgànica.
Dels arbres recollits en els punts se’n fa compot, que s’utilitza com a adob per a les plantes reduint l’impacte en el medi ambient.

AMPOLLES DE CAVA
A la deixalleria també podeu portar les ampolles de cava perquè es reutilitzin (si les dipositem als contenidors és fàcil que es trenquin) i així es reduirà la quantitat de residus generals.

Document: Punts de recollida (69.13 kb)