30/03/2011

ÈXIT DEL 4rt FESTIVAL DE SOPES del MÓN

Un cop finalitzades totes les activitats programades, l’organització del festival ,en una primera valoració, resalta que El Festival de Sopes del Món del Prat de Llobregat es consolida com un acte amb una forta participació social a dins del calnedari d’activitats de la ciutat al Prat de Llobregat.

Durant una setmana, més de 3000 persones han participat en els diferents espais del festival que aquest any ha comptat amb un nou record de participació, més de 30 restaurants adherits i per primer cop el suport de marques comercials com Vueling, Moritz, Pascual o Gallina Blanca.
L’acte final d’aquest projecte impulsat per Gats, El Centre Extremeny Ruta de la Plata i l’Ajuntament del Prat de Llobregat , va comptar amb la presencia d’unes 2500 persones.

Infinitat de ciutadans, veïns del barri, entitats, col·lectius i restauradors de tot el Prat de Llobregat es van donar cita aquest dissabte 26 de març a la plaça de la Remodelació del Prat de Llobregat en un ambient festiu i molt participatiu.
El marc relacional defensat per la nostra entitat GATS, dona els seus fruïts demostrant des de l’acció , que sectors molt diversos podem desenvolupar projectes conjunts amb objectius transformadors i a mes, que l’aposta per descentralitzar grans events de ciutat funciona.

Algunes dades del 4rt Festival de Sopes del Món del Prat:

– 20 entitats o col·lectius implicats en el projecte
– 42 restaurants i establiments comercials del Prat de Llobregat adherits al Festival.
– 1500 sopes repartides per aquests restaurants durant la primera setmana de Festival.
– 34 sopes presentades a concurs i tres realitzades per l’organització.
– Totes les regions de l’estat espanyol representades amb alguna sopa i 4 internacionals
– 3.000 racions de sopes repartides i 1.900 tickets de sopes venuts
– 2.500 assistents al festival
– 1200 persones en el punt de màxima assistència
– Per primer cop, 4 grans empreses donen suport a l’acte.
– Segons enquesta realitzada a peu d’urna: Un gran sabor de bocai moltes ganes de tornar!

Aquest projecte vol impulsar treball en xarxa entre col·lectius , entitats ipersones de forma participativa i un coneixement de totes les realitats socials i culturals que existeixen al nostre entorn.

Volem agrair la participació general de totes les entitats, persones, col·lectius, grups de musica, talleristes, departaments municipals (departament d’immigració) etc i el recolzament i complicitat del Pla d?Actuació Sant Cosme (PASC) de l’Ajuntament del Prat de Llobregat i del Centre Extremeny Ruta de la Plata.
Ens veiem al 5è Festival de Sopes del Món del Prat de Llobregat !

+info: www.sopesdelmondelprat.org info@sopesdelmondelprat.org