17/02/2011

PARTICIPA AL LIPDUB DEL PRAT, dissabte 19 de març pels carrers de la ciutat !

Voleu participar en la gravació del lipdub del Prat?
Què és un lipdub? Doncs un vídeo musical on les persones que hi apareixen ballen segons una coreografia, i mouen els llavis fent veure que canten la cançó que sona. Així de senzill!

Amb motiu dels Premis Ciutat del Prat, cada any es presenta un vídeo de ciutat. I enguany aquest vídeo serà el lipdub del Prat, que gravarem el dissabte 19 de març al matí, pels carrers de la ciutat. El vídeo podrà veure?s durant la cerimònia dels Premis Ciutat del Prat d?enguany i mitjançant aquesta web de l?Ajuntament i les xarxes socials.

Per poder-lo gravar és imprescindible la vostra participació. No hi ha límit d?edat, ni tampoc cal tenir cap qualitat excepcional: us esperem a tots i a totes! Podeu venir amb la família, amb la colla, amb els companys de feina… com més serem, més divertit serà el resultat final. Pretenem que el lipdub del Prat sigui un projecte participatiu, de ciutat, integrador, i sobretot, volem que us ho passeu molt bé participant-hi!

Més informació a:
www.twiter.com/lipdubdelprat