26/11/2009

ESPORGA DELS ARBRES DELS PATIS INTERIORS DELS BLOCS A SANT COSME

Us comuniquem que a partir del dia 1 de desembre, i fins al dia 15, les comunitats de veïns i veïnes podeu sol·licitar l’esporga dels arbres de l’interior dels blocs de pisos, també podeu demanar que es replantin els arbres en els patis on no n’hi hagi.

El tràmit és molt senzill, només cal que us passeu per l’Oficina Municipal d’Informació de Sant Cosme (c/ del Riu Llobregat, 79. Tel.: 93 378 99 13) de 9 a 14:00 h. i ompliu allà mateix una sol·licitud. Si us és més còmode, també la podeu descarregar per internet a l’adreça www.cosmepolitan.cat i portar-la omplerta a l’Oficina.
Aquestes accions de manteniment i millora, conjuntament amb les que ja s’han fet en els últims mesos (reparació de rajoles, zones de jocs infantils, pla de recollida de fulles seques) tenen com a objectiu mantenir l’espai públic en bones condicions i fer-lo més agradable. Aquest és un objectiu que estem segurs que compartim amb tots vosaltres. Esperem que entre tots es pugui conservar i millorar encara més.
Demanem la vostra col·laboració per facilitar la feina dels operaris i, a la vegada, esperem que les molèsties ocasionades siguin les mínimes.